Tuesday, June 09, 2009

Kipaskah?


Masa aku masuk opis tadi, aku tengok aku punya tumbler air dah siap berisi dah.  Wahhh....bagus staff aku nih.....kipas ke nih?  Tapi kalo nak kipas misti dia buat depan aku kan.....ke aku memang seorang boss yang baik?...ahahhaha.....thanks la to whoever yang isi tumbler aku nih.....

1 comment:

ydp_azlan said...

Jaga-jaga bang.... baca bismillah dulu tuh... salawat banyak2... Ye lah kan... takut "pebenda" yang bukan2 ada kasi taruh itu dalam tumbler..... hehhehehe